Het boek 'Voor positiviteit! Op zoek naar de kracht van positieve psychologie', geschreven door Mark Verhees.
Het boek ‘Voor positiviteit’ heb ik geschreven vanuit mijn fascinatie voor positieve psychologie. De wetenschap die zich bezig houdt met het beter maken van de levens van mensen. Ik heb de kennis toegepast en er zo veel van geleerd, dat ik behoefte kreeg om het op te schrijven. Het boek leest heel gemakkelijk en geeft je veel positieve energie. Het gaat niet zozeer over de wetenschap. Het gaat over het leven.
Het e-boek is een epub-bestand, geschikt voor de meeste e-readers. Er is ook een pdf-bestand toegevoegd, als je dat fijner vindt.
Dit e-boek wordt direct na aankoop naar je toegestuurd. zo kun je er meteen mee aan de slag! Je ontvangt een link om de bestanden te downloaden. Omdat de content direct beschikbaar is, is retourneren helaas niet mogelijk. Door te bestellen ga je hiermee akkoord.
De wetenschap van de positieve psychologie houdt zich bezig met het beter maken van levens van mensen. De relatief nieuwe wetenschap levert fascinerende resultaten op. De toepassing van de kennis in de praktijk maakt het nog veel mooier.
'Voor positiviteit' is een boek over vrijheid, vertrouwen en loslaten. Een boek over verlangen, keuzes maken en voldoening.
Mooie reacties:
~ Ik zit je boek te lezen en wordt er niet alleen blij en enthousiast van maar het raakt me diep in mijn ziel en besef hoe eenvoudig het eigenlijk is en wat ik zelf kan beïnvloeden.
~ Ik heb de laatste maanden heel wat boekjes gelezen ivm krachtig jezelf zijn, geef flow aan je leven, positieve psychologie… maar het boekje waarin ik momenteel aan het lezen ben raakt m’n gevoeligste snaren… ‘Op zoek naar de kracht van positieve psychologie’ ontroert mij enorm en geeft mij vaak de krop in de keel en de tranen in m’n ogen van ontroering….. Dit boekje ga’k nog aan vele mensen aanraden en aanbieden! Bedankt voor al die schoonheid en wijsheid!!! Hier kan je niet ‘nee’ tegen zeggen.
~ Dit boek met een mooie mix van wijsheden, spreuken en persoonlijke verhalen pakt je op, neemt je mee en zet je vol energie weer terug op de grond. Je hebt mijn verwachtingen overtroffen!
~ Ik heb je boek hoofdstuk voor hoofdstuk gelezen op momenten dat ik er met mijn aandacht volledig bij was. Heb net de laatste pagina gelezen. Ik vind het een FANTASTISCH boek. Wat heb je dit mooi, treffend, puur en kwetsbaar opgeschreven. Ik ben er op een mooie manier door geëmotioneerd.
~ Ik heb ervan genoten! Dank je wel. Tijdens de vakantie is je boek meerdere malen ter sprake gekomen, doordat ik het las, maar ook door de leuke anekdotes die in je boek staan. Bijvoorbeeld over de doorzetter achter KFC en Steven Spielberg. Ik vertelde dit de jongens en dit gaf meteen aanleiding tot een gesprek. Wat wil je zelf bereiken? Wat wil je nog doen? Wat zou je willen kunnen? Bijzonder leuke gesprekken… en dat allemaal door jouw boek!!
~ Chapeau voor je levensechte boek. Wat mij het meeste raakte is dat jij op jouw leeftijd (dertiger vermoed ik) al zo’n inzicht hebt van waar het leven om draait en dat je dat ook als passie ervaart. Dat is geweldig. Ik hoop van harte dat je er veel mensen en zeker jonge mensen mee kunt raken, maar vooral dat je eigen leven zich verder in die stroom voorspoedig zal ontwikkelen. Complimenten voor de moed waarmee je kiest om voor je passie te leven.
~ Je boek in één ruk uitgelezen. Eén grote inspiratiebron. Een geweldig boek, waar je alleen maar gelukkiger van kan worden. Ik ga dit zeker gebruiken in mijn toekomstige communicatiewerkzaamheden en het heeft mij overtuigd, dat ik echt voor mijzelf moet beginnen… Dank voor deze wijze les..!! “Ik ben, omdat wij zijn….”
~ Prachtig om te mogen lezen over jouw proces, wat bij mij zoveel herkenning en emoties oproept. En geweldig hoe jij je open stelt, aanvankelijk alleen door middel van je blogs en nu ook met je boek. Ook ik had muren om me heen gebouwd en heb mogen ontdekken hoeveel het me oplevert als ik me open stel en dat ik terug krijg wat ik geef… Ik heb een heerlijk warm gevoel aan jouw boek over gehouden en ik zal er nog vaak naar terug grijpen!