'Jaaaa, ik heb 'm net uit de brievenbus gevist. Wat een prachtig dagboek 😍 Hier word ik héél blij van. Het is eigenlijk te mooi om in te schrijven 🙈 Dit gaat een heel waardevol boek worden. Dankjewel!!!'
(Anne)
'Net 2 besteld. Voor mijzelf en voor 'n vriendin. 'n voornemen om in 20 dagelijks bij te houden waar we dankbaar voor zijn en de kracht van de energie van dankbaarheid te mogen ervaren. ❤️'
(Petra)
'Het boekje gebruik ik nu een week. Het is prachtig om te zien en handig ingedeeld. Het is opmerkelijk welk effect het heeft om dagelijks stil te staan bij de dingen waar ik dankbaar voor ben. Geluk zit in al het kleine, de dingen die je in de vaart van het leven haast niet ziet, maar dankzij het boekje ontdekt. Ik besef me dat het gras bij de buurman er niet toe doet. Mijn gras is ook mooi groen!'
(Evert)
'Goed gedaan!! Dankbaarheid is een grote kracht die onderschat wordt! Even kort stilstaan bij de (kleine) mooie dingen in het leven, ondanks de storm waar je in zit, doet wonderen! Er is altijd wel iets om dankbaar voor te zijn!'
'Het is n heel mooi dagboek. Ik heb er 1 voor mezelf gekocht en 1 voor mijn dochter. Onbewust zit het de hele dag in je hoofd. 😁'
(Marieken)
'Ik heb dit dagboek mezelf cadeau gedaan en daarna ook gekocht voor een hele goeie vriendin. Het staat vol met wijze, mooie spreuken die je doen beseffen, dat niet "alles" zo vanzelfsprekend is. Na een zware periode helpt het dagboek mij zeer zeker lichtpuntjes te zien, ook al zijn ze soms nog zo klein. Het prachtige boek is een aanrader voor jezelf of om cadeau te doen. Het is een kostbaar bezit.'
'Nou het heeft me verbaasd hoe happy het me maakt om bewust dagelijks na te denken over de dingen waar ik dankbaar voor kan zijn. Het heeft een positieve werking op de geest....en dan is een ziek lichaam niet meer zo erg.'
'Dit boek kwam precies op het juiste moment! Zo fijn dat het niet aan een jaar gebonden is, je kunt er aan beginnen wanneer je wilt. Helder opgezet en genoeg ruimte om te schrijven. Het is een mooi afsluitend ritueel van mijn dag geworden!'
(Ceciel)
'Het dankbaarheid dagboek is ontzettend mooi en verrassend qua inhoud. Ik was al bekend met de kracht van dankbaarheid en met dit boek kun je het bundelen. Ik ben er erg blij mee. Ook erg leuk om cadeau te geven.'