Wat anderen zeggen
‘Prachtig geïllustreerde kaarten. Allemaal kleine kunstwerkjes.’ (Wilma)
‘Wat een fantastisch mooie en inspirerende kaarten! Prachtig design en dito affirmaties, ideaal om de dag positief te beginnen. Heel blij mee!’ (Ingrid)
‘Wauw…Het begint al bij het doosje waarin de affirmatiekaarten zitten .. dan open je het doosje en dan weet je al…ik heb iets moois in handen .. het maakt je nieuwsgierig wat de kaarten je gaan vertellen. Een waardevol cadeautje wat je geeft aan jezelf en een mooi geschenk om aan anderen te kunnen geven ❤️’ (Sylvia)
‘Ik vind ze helemaal geweldig en word er echt gelukkig 🍀 van 😃😃’ (Ronilla)
‘De volgende dag na mijn bestelling kwamen de affirmatiekaarten al binnen. Super! En de tekst van elk kaartje pakte mij meteen, heerlijk zeg! Ook het doosje waarin de kaarten zitten, in de vorm van een boekje, vind ik hartstikke leuk! Ook leuk om cadeau te geven dus. Dank je wel!’ (Marianne)
‘Wat een stijlvolle kaarten. Prachtig verpakt in een leuk doosje. Mooie teksten. Echt een aanrader.’ (Marion)
Zie ook alle andere klantbeoordelingen. Het zijn er nu al veel. 🙏